Pravidla online marketingu
Existuje mnoho principů v online marketingu, který se vyplatí dodržovat. A není jich zase tolik, aby je nezvládl laik. Pochopitelně je lepší se svěřit odborníkovi, ale věřte, že to zvládnete i vy sami. Na co si dát pozor a co chtít po specialistovi, kterého budete platit?
Kvalitní obsah se vyplatí
Tohle není nic nového. Články o relevantních tématech lidé chtějí číst a co je důležitější, budou je sdílet. Text si můžete napsat sami, anebo ho svěřit specializované společnosti, která se marketingem aktivně zabývá. A zaujmout můžete nejen článkem jako takovým, ale také fotografií nebo videem. Využijete tak svůj potenciál naplno.
Soustřeďte se na klíčová slova
Aby lidé článek našli, musíte mu přiřadit správná klíčová slova. Jen tak může vyhledávač zobrazit správné články podle toho, co čtenář hledá. Využít k tomu můžete dvě základní platformy:
- Sklik od Seznamu,
- Google Adwords od Googlu.
Nepoužívejte příliš obecné výrazy jako “boty“. Využijte naopak výrazů jako “luxusní boty“, “svatební boty“ nebo “bílé boty na podpatku“. Když budete konkrétní, bude to pro vás jen dobře. Najde vás tak mnohem více lidí a budete se moci soustředit pouze na potenciální klienty. Vyfiltrují se tak osoby, které byste pravděpodobně příliš nezaujali.
Osobní odkazy
Možná to trochu podceňujete, ale vyhledávače pátrají i mezi odkazy jako takovými. Je tak důležité, abyste klíčová slova umístili i tam. A stejně důležité je jasné označení vás samotných. Pokud jste například krejčí, napište to do názvu webu i do odkazu. Budete tak lépe vyhledatelní.
Každý vyhledávač má svůj algoritmus, podle kterého zobrazuje výsledky. Nikdo ho přesně nezná, ale jeho základní principy nejsou složité. Stačí je chvíli pozorovat, používat klíčová slova a nepsat prázdné fráze a články o ničem. Možná to bude chvíli trvat, ale když se vše povede, tak máte úspěch zaručen. A nezapomeňte, že i drobné změny na webu mohou hodně pomoci budoucím ziskům.